1. 12. 2014.

LABELO MANIA

Ovako mi žene se delimo na dva tipa, one koje mackaju sjajeve i one koje pa slobodno mogu reći zloupotrebljavaju labela. Ako spadate u ovu drugu grupu devojaka onda je ovo priča za vas. Jel se sećate detinjstva i ono kada su nam mame kupovale labela i ubeđivale nas da su to naši karmini, e danas im dajemo i veću prednost u odnosu na iste.  A naši utisci o kvalitetu istih i ceni suuuuuuu sledeći...



Labello
Pa najpoznatiji brend na svetu, sigurno ima i opravdan kvalitet i cenu, vaše je samo da odaberete koji ukus i miris vam se najviše dopadaju. Lagana ne ostavljaju preveliku težinu na usnama mada ja nisam nešto ni primetila da se dugo zadržavaju, možda ova slatka labela tj sa voćkastim ukusom traju duže to je neki moj subjektivni osećaj. Ovo labelo je moj izbor 2 kupujem ga, trošim i volim ali moja tajna je drugo labelooo.


Eucerin labelo
Eeeeee ovo je moje omiljeno labelo. Ja sam od onih devojaka koje imaju problema sa ekcemima na usnama i drugim neprijatnim iznenađenjima. Previše suve usne da ne pričamo tek leti na plaži ili zimi na planini smežuraju se kao latice ruže pa se kidaju uh... I ovo je stvarno jedino labelo koje mi 100% odgovara. Ovaj proizvod specijalno je pravljen za usne čija je koža ispucala, sastojci su pažljivo birani (poseban akcenat na hidrataciji i kondicioniranju). U svom sastavu sadrži kombinaciju C i E vitamina koji pomažu negu ispucale kože na usnama. Takođe ne sadrži parfeme ni konzervanse. Pakovanje sadrži 10ml i veoma dugo traje. Nije neophodno da stavite puno, naprotiv, a stoji i po nekoliko sati na usnama i ne postoji osećaj zategnutnosti i neprijatnosti. Jas am ga izgubila u Crnoj Gori i naterala dečka da me vozi u drugi grad po ovo labelo tako da vam to sve govori kakvo ja mišljenje i reči hvale imam za ovo labelo.


Balea labela
Pa mogu da vam kažem da sam zadovoljna ako labelo platite 100dinara a ono vam neguje usne jako dobro, onda zaslužuje pohvalu. Mogu reći da je negde na 4tom mestu, malo sam iskreno sumnjičava da li stvarno ima u sastavu ono što piše, nekako mi je mnogo jeftino to za shea-puter, maslinovo ulje i sl. Lepe su uljane strukture ali se zbog toga i malo brže troše, ima ih u raznim bojama nisu klasično samo bela i jako su lepog pakovanja.


Rosali labela
Probala sam ova labela ali nisam zadovoljna dajem pohvalu samo za ono od kamilice ostala su mi previše masna i brzo se troše. To je neki moj lični utisak, možda im dam šansu opet u ovom zimskom period razmišljam o tome. Šta vi mislite o ovim labelima?


EOS labela
Pa jako su dobra imaju nenormalno kul pakovanja a tek miris i ukus mmmmmmmmm. Ali avaj nama teško dostupna samo preko neta, ili preko nekih sajtova ili ti neko kupi na proputovanju. Ne sadrže gluten i parabene a imaju vitamina E, skupa su za naše potošačke korpe ali akp želite sebe da počastite kvalitetom, ambalažom, mirisom i ukusom glasam za ovo labelce.



Garnier labela
Pa niti sam nešto zadovaljno a ne mogu da kažem ni ništa protiv ovih labela. Lepog su pakovanja i mirisa meni nekako NE RADE nisu mi usta mekana kao kod nekih mojih favorita, iskreno jednom su mi kao gorela peckala usne pa sam odustala od kupovine ovih labela.


Iiiiii čuveni labelo maybelline baby lips
Uh razmišljala sam da li smem da izgovorim svoje mišljenje i ostanem živa jer ljudi masovno kupuju i vole ovo labelo ALI ja nisam zadovoljna ne traju 8h na usnama već dva tri sata nisu lepljive strukture što je OK ali brzo se troši i marketing je učinio svoje VERUTE NA REČ.

Verovali ili ne postoji i ovo

Meni je kul, više sam ga kupila iz zezanja ali se pokazao kao vredan još jedene kupovine da vidim da li će se usne zasititi ovog proizvoda ili ne. Sastav: Maslinovo ulje, pčelinji vosak, proteini i hladno ceđeno ulje konopljinog semena. Bez konzervansa i drugih hemikalija. Pa nije za džabe Maja Volk rekla da je konoplja najjača lekovita biljka kada se pravilno upotrebljava-možda ovo labelo zapreti da postane novi br.1 javiću vam.

4 коментара: