26. 12. 2014.

Decembarski favoriti

     Da se ne lažemo možete mazati najskuplje kreme, losione i druga sredstva na koži, tretirati je hemijski ili raditi neke pilinge, filere ili trista čuda SVE ali apsolutno SVE to je površinsko delovanje. Možda i nekim tretmanima odete dublje ispod kože ali ni to nije to ako ne živite zdravo. Jasno je vidljivo vaše zdravlje na vašoj koži. Ne pušite ili bar ne preterujte, voda i čajevi su pravo blaženstvo kako za vaš organizam a tako i za kožu. Spavajte, smanjite unos alkohola a povećajte unos voća i povrća. Pa iako grešite prilikom ishrane ili imate neki porok bar se držite toga da jedete 560 grama voća dnevno toliko je dovoljno organizmu (pušačima duplo više). Ja se igram sa voćkicama pa dok ih ručkam ili meljem ja ih slikam i stalno posle gledam te slike kako bih se navikla na stalnu konzumaciju istih te evo da nagovorim malo i vas J

1.JEDITE VOĆE-ZDRAVO SE HRANITE-NEGUJTE ZDRAVE NAVIKE


Miksamo voćke kada zelimo veću količinu da pojedemo na brzinu


Maline & ribizle


Borovnice


Ribizla


U musli uvek dodamo voćkice


Dok gledamo blogove jedemo voće


Badem


Nar


Brazilski orah


Kada nemammo love jedemo mamine namirnice 


Šargarepa salata sa sirćem i peršunom


Kokosov orah

Lepota se nalazi u svemu ali ne može svako da je vidi!



2.LAK ZA NOKTE AVON NAIL EKSPERTS
     E kada sam uspela da ojačam organizam zdravim navikama nokti su sami od sebe porasli ali naravno uz malu pomoć ovog lakića. Dobar je, nežan, neverovatno se presijava i čuva duže lak na noktima. Ja sam ga koristila i obično samo njega na noktima da ih ojača ali i kao podlogu i kao završni sloj zbog sjaja. Topla preporuka nije skup a daje dobre rezultate.


3.TEEN DERMAK CONCETRATE

Ova stvarcica je malo skuplja ali stvarno čini čuda na koži. Kada osećate da će vam iskočiti one grozne podkožne bubuljice ili ako su već na licu stavite manju količinu ovog proizvoda i on ih lepo zaleči bukvalno preko noći ih smiri a za nekoliko dana očisti i što je meni iskreno najvažnije ne ostaju nikave promene posle bubuljice prebojena koža ili ožiljne promene. Ptajte u apoteci prvo za uzorak pa isprobajte ako vam se dopadne kupte. Ja ću ga sigurno koristiti jer se meni super pokazao, pa možda probam još neki proizvod iz ove nove kozmetičke linije ISIS malo su skupi ali vrede.



4.MOJA RUTINA

Umivam se ovim avonovim Solution gelom sa kojim sam manje više zadovoljna nije loš ali i ne vidim neke promene tako ga da neću ponovo kupiti ali ću iskorititi ovaj do kraja, umivam se i Dove sapunom moram da priznam. Zatim stavljam ovaj Balea losion za lice utapkam ga vatom i on je dobar jedina mana je što je na mojo koži malo lepljiv ipak ću skupljati malo više para da kupim neki losion sa vitaminom C kažu da su sjajni pa vam javljam kako je to prošlo za sada je ovaj O.Kej. I danju mažem ovu običnu Eucerin kremu koja košta oko 1000dinara i dobra je meni lično za zimu za leto je jedno veliko NE. Ali pazite jako je gusta i masna i mene je u početku malo peckala koža pa se navikla. Sledeć put kupujem neku malkice skuplku Eucerin kremicu koju mi je preporučila kozmetičaraka za moju mladalačku (28 godina imam axxaax) kožu a to je Eucerin aqua porin active kaže da je ta bolja za mene pa videćemo. Uveče nakon skidanja šminke čistim lice Neutrogena losionom, koji ne zapišava pore ima malo salicilne kiseline i ja bih rekla malo i alkohola ali temeljno očisti kožu i ako ima malo ostatka šminke, dobar je ponovo ću kupiti, preporučujem oko 1000 din je u Liliju i Dm-u. Uveče i koristim ovaj pilin za lice od Alverde kozmetike. Veliki sam fan njihove kozmetike maske, tonik, piling dok za dekorativnu od mene jedan veliki misnus i veliko NE. Ovaj piling je jako blag i ima neke plave čestice unutra koje lepo očiste lice i lice vam je mekano i mirišljavo i spremno za kremu. I na kraju moj omašaj u kozmetici o kome ću posebno pisati ali krem Loreal Youth code puna slikona teska za lice čak i uveče ja sam je neko vreme mazala ali nije mi prijala koristila neko vreme i zato je na slici bila deo rutine ali sam je poklonila mami xexexeex.


Svakako pronađite svoju idealnu rutinu i držite se iste


5.AVON LUXE PUDER

Moj puder je u nijansi beige linen, što i nije bilo baš lako odabrati onako na neviđeno iz kataloga i bez testera, ali imala sam tu sreću da mi je stigla savršeno pogođena boja.
U našim katalozima postoji 5 nijansi ovog pudera: porcelain, natural glamour, nude bodice, beige linen i medium bisque.

Nijansa beige linen spada u srednje tamnu nijansu neutralnog podtona i pored nje ima samo jedna tamnija toplog podtona (medium bisque ). Kako sam uspela da se informišem, nijanse ovog pudera nisu pretamne, čak ni najtamnija, mada imajte u vidu da ako ste izrazito svetle puti, možda se i ne složite sa ovom mojom konstatacijom.
Po meni je ovo idealan puder za sva godišnja doba sem leta, jer mi je trenutno malo pretežak, ne što je sam puder po svojim karakteristikama takav, nego jer ja leti na koži ne podnosim puder i ne volim da mi se otapa na velikim temperaturama. Lice izgleda svilenkasto glatko i ima onaj dewy finiš, tj. zdravi nemasni sjaj kože, i nimalo ne matira, što meni odgovara jer kako rekoh, koža lica mi je normalna, ali mislim da upravo iz tih razloga ne bi odgovarao devojkama masne kože. Puder nije komedogen i ne izaziva rekacije na mojoj koži tako da zasada čista petica.


6.JOGA




Нема коментара:

Постави коментар