26. 9. 2015.

Svilene trepavice, "LASH beLONG"

     Ja sam jedna od onih koja PATI zbog kratkih paperjastih trpavica. Ne pomažu mi apsolutno nikakve maskare... Tačnije, sve one imaju neki efekat, ali opet - nije to ONO NEŠTO za čim ja žudim. Svaki put kada mi je potrebna efektnija šminka moram da se podvrgnem lepljenju veštačkih trepavica. Nadograđivala sam i one snopiće sa kojim sam imala neverovatno mnogo problema. Osećaj težine, ulepljenosti, konstantno sam mislila da mi nešto pritiska kapke. O uklanjanju ili otpadanju i da ne govorim. Otpadali su ti snopovi ali zajedno sa mojim snopom i onako slabih trepavica.

     I onda se desilo čudo - salon u kojem se šminkam je počeo da pruža i uslugu nadogradnje svilenim trepavicama. Radosti nije bilo kraja :) 

     U salonu "by Rupar" će Vas ponuditi Kiki bonbonicama i krenuće sa radom. Ceo proces traje oko 90-ak minuta. Po jedna svilena ide na jednu Vašu trepavicu. Jelena koristi proizvode "Lash beLong" koji omogućavaju dugotrajniji i prirodniji izgled. Dermatološki su testirani. Nadogradnja svilenih individualnih trepavica ovog proizvođača vrši se uz pomoć polutrajnog lepka, koj ne sadrži formaldehid (koji je otrovan i mora se izbegavati). Na ovaj način se postiže dodatni volumen i dužina trepavica uz prirodan izgled, bez osećaja težine. 

     Korekcija ovih trepavica se radi za 4 nedelje. Naravno, o korekciji ću pisati u nekom od narednih postova. Ovaj postupak želim dokumentovati fotografijama takođe. 

Ovo je fotografija mojih trepavica :


Ovo je početak tretmana:


Moje nove trepavice, na kraju:


Uporedna slika:


Proizvodi "Lash BeLong":






     Ove trepavice možete ali i ne morate mazati maskarom. Ukoliko se ipak odlučite za to, preporučeno je koristiti maskare na bazi vode, znači bez ulja. Što se tiče skidanja šminke, takođe, izbegavajte uljane preparate.




Zahvaljujem se Jeleni i kozmetičkom salonu "by Rupar" :) 
(Klik na sliku ispod odvešće Vas do linka salona)








5 коментара:

  1. odlična je ova nadogradnja, baš su ti produžili trepavice, a opet izgledaju jako prirodno.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepo izgleda...prvenstveno prirodno ..bravooo ,..naravno i post je odlican ..pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
  3. Dosta devojaka sada stavlja svilene trepavice, ali ja bas nisam upotpunosti shvatila sta se tu radi. Medjutim ti si meni sve objasnila. ☺

    Na mom blogu je novi post o tome kako vreme moze sporo teci pa pogledaj. :) I ako hoces, uclani se. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши