23. 1. 2015.

Koristim trenutno 2/1



     Nemam dovoljno reči hvale za ovu kremu. Prvo ovu kremu prepisuju dermatolozi za sve tipove kože i bez obzira da li imate problema sa kožom ili ne. Krema je lagana, lako se nanosi i upija. Najviše volim to što ne ostavlja mastan trag na licu već imam osećaj kao da sam ponovo umila lice.



   
     Jednostavno ne poznajem osobu koja je koristila ovu kremu a ima loša iskustva, ja ne poznajem osobu koja nije bar jednom koristila ovu kremu.




     Elem ima nekih priča da sama krema nije dovoljna jer iako je pantenol dobar sam po sebi, za lice  su potrebni još neki dodaci tipa: vitamini, minerali, ulja da bi odgovarala različitim tipovima kože.


     Ja nisam to primetila. Pripadam taboru žena koje smatraju da je krema Pantenol sama po sebi dovoljna. Uz redovnu upotrebu svakog jutra i večeri koža postaje mekša na dodir, dovoljno nahrani lice i pomaze prirodnoj regeneraciji koze



     Eh ja ovu kremu pored redovne upotrebe leti kada izgorim ili posle sunčanja koristim za laktove, noge i usne-verovali ili ne. Uveče je stavim u malo debljem sloju te se usne tokom večeri "napiju" ove jako hranljive masti i ujutru sam i više nego zadovoljna i veličinom i mekoćom usana. Svašta sam probala ali verujte SVAŠTA da povećam ove moje male usne, elem većina proizvoda me "ne radi" a i jako je skupa- ovo je jeftino, hranljivo i daje odlične rezultate.
     Ali pošto sam ovo preporučila drugarici ona nije mogla da uopšte stavi ovu mast na usne. Iskreno teška je mast to je koncentrovano riblje ulje pa ko ima petlju neka proba, izazivam vas!!!! Javite utiske, nećete se pokajati! :)


MASKARA


     Ovog meseca moja omiljena dekorativna kozmetika je ova Avon super Shock maskara. Evo slika četkice koja je mene oduševila. Već sam je spominjala, lepo izvlači trepavice iz korena i ne pravi grudvice. 



      Za noćni izlazak za WAU  J  efekat koristim uvijač za trepavice i nekada dopunim moje veštackim trepavicama. Uvijač na slici je nasledjevina od mame. Star je i menjam mu gumice ali bih vam preporučila Avonom uvijač za trepavice. 

     


     Ekstra savet ako image strpljenja- fenom ugrejte metalni uvijač(naravno pazite da ne izgoirte trepavice) i onda toplim uvijačem dovedete svoje trepavice do maksimuma. Eh ako niste zadovoljni veličinom svojih trepavica koristite veštačke -preporuka  je da kupite  obične kineske a uložite u dobar lepak tipa kryolan.





Koje su Vaše omiljene kreme ovog meseca???
Da li koristite uvijač za trepavice ili smatrate da šteti prirodnim trepavicama???

15 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Everything sounds great ! I'd like to try the cream ;) http://valeriesdays.blogspot.fr/

    ОдговориИзбриши
  3. Interesting post!!!

    xoxo
    http://fashiondaysbyainhoa.blogspot.com.es/2015/01/blog-post.html

    ОдговориИзбриши
  4. Great post!
    I have nominated you for the Liebster Award!
    You can check it out here: http://milleunrossetto.blogspot.it/2015/01/tag-liebster-award.html

    xoxo
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  5. Izvrsni proizvodi! Ova maskara mi se cini vrlo dobra i trebala bih definitivno razmisliti o kupovini, posto mi se cetkica cini odlicna.

    TRENDGALORE
    BLOGLOVIN

    ОдговориИзбриши
  6. ja koristim uvijač za trepavice jer su mi spuštene pa bez toga slabo maskara ima efekta...
    Jekoderm često koristim za kožu, meni nije neki problem to što je to riblje ulje, ako može Žuži Jelinek mogu i ja (negdje sam čitala da je to preporučila)

    ОдговориИзбриши