19. 11. 2014.

Večna Nivea

NIVEA stress protect 

     Za mene proizvod broj jedan od Nivea kozmetike je svakako Nivea stress protect dezadorans. Prvi put kada sam ga kupila bila sam jako nepoverljiva da on stvarno deluje i u jako stresnim situacijama ali me je ovaj super proizvod razuverio. Dovoljna je već mala količina ovog proizvoda i on sprečava znojenje, odgovara mi što nije jakog mirisa i mozda sasvim malo ostavlja belih tragova ali to ako se odmah nakon stavljanaj istog oblačite. Inače sve pohvale i za ovaj dezadorans u stiku. 



NIVEA Pure Effect piling gel za dubinsko čišćenje mlade kože

     Oni za svoj proizvod kažu ovako:delotvorna osvežavajuća formulacija dubinski čisti pore, uz dvostruki efekat: plave granulice sa mlečnom kiselinom pomažu otvaranje zapušenih pora sprečavajući nastanak bubuljica i mitisera, dok mikro čestice sa piling efektom kožu čine glatkom. Koža je trenutno čista i nežna sa zdravim izgledom tena. Nanositi na vlažnu kožu lica nežnom masažom, izbegavajući predeo oko očiju. Temeljno isprati vodom. Mi za njihov proizvod kazemo: nije dovoljno hvaljen jer je odličan i blag piling. Inače piling ne koristim svakoga dana ali pošto sam počela da radim svakodnevno se šminkam i šminka mi dugo stoji na licu pa imam potrebu kada dođem kući da stvarno očistim sve sa lica. Imam mešovitu kožu sa malo masnijom T zonom i raširene pore te mi je čišćenje lica najvažniji korak za negu istog. Upotrebljavala sam ovaj proizvod svakog dana da očistim šminku-puder i rumenilo, slojeve korektora i bronzera i zaista se pokazao u najboljem svetlu, čisti ne grebe kožu i ne isušuje je kao neki drugi proizvodi za piling lica. Ali naravno odmaram od korišćenja ovog proizvoda jer lično smatram da se koža zasiti svakog proizvoda jako brzo, i on ne daje svoje najbolje efekte.






                                                       Moja Nivea porodica i rutina 




NIVEA Pure Effect Stay clear tonik za čišćenje lica

     Oni za svoj proizvod kažu ovako: Otklanja višak sebuma i nečistoće, osvežavajući pore bez isušivanja kože. Osvežavajuća formulacija bez alkohola obogaćenaje morskim solima. Jednostavno i brzo uklanja sve nečistoće, a lice je ponovo osveženo i lepo. . Mi za njihov proizvod kazemo: solidan tonik za lice nije ni najbolji a nije ni najlošiji. Ja volim da je tonik za lice malo jači eto mom licu odgovara da ima alkohola i da malo isuši lice, koristila sam I neke Balea tonike koji su iskreno dosta jeftiniji od ovih a mojoj koži rade iste stvari tako da ovaj proizvod neću ponovo kupiti.

Нема коментара:

Постави коментар