1. 10. 2014.

Večne tufne

    Pošto je jesen već  polako počela da boji naše dane, poslednji je trenutak da izvučete Vaše omiljene haljine na tufne, poznatije kao polka haljine Ukovrdžajte kosu, obujete visoke potpetice i krenite do grada u ludi provod. Nama je naša draga Jelena otkrila svoju najdražu kombinaciju koju je nosila na venčanju. Da li Vi imate ovakvu haljinu? U kojim prilikama i sa kojim aksesoarima nosite istu?  















I Kejt Midlton ikona stila se odlučila za vanvremensku polku

Jelena je nosila Haljinu-ORSAY -5.000,00RSD
cipele - STRADIVARIUS-rasprodaja 10 








21 коментар:

  1. aaa, veoma slatko! Tufnice nikada nece izaci iz mode!! Divna si! xx
    http://fashiondaysktamara.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Tamara :) Na zalost tvoj blog ne mogu da pronadjem, pa te molim da mi prosledis link jos jednom :*

      Избриши
  2. Such a cute dress!

    Thank you for your pleasant comment on my blog. Now I checked your blog with the result: I like it!

    I would like to follow you on gfc and/or bloglovin. It would be great if you come back to my blog to follow me – then I will follow you immediately back.

    xx from Germany/Bavaria, Rena

    International giveaway: Top form by the reasons of problems
    www.dressedwithsoul.com

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. It's not me :) This is my friend Jelena ;) But i will show her your comment :* :)

      Избриши
  4. Tufne su exstra...imam par cipela i sandala na tufnice i vrlo lepo se slazu sa djinsom :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, žao mi je što nisam postavila slike mojih cipelica na tufne, ali dobro si mi dala inspiraciju za neki od sledećih postova :)

      Избриши
  5. Nice pics, your friend looks really pretty! :)

    http://roomxcv.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post

    http://lamiastoria018.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши